Om klubben

Hundested Idrætsklub er stiftet i 1917 og er en fodboldklub med mange traditioner og medlemmer.
Klubben tæller idag over 200 medlemmer fordelt på 150 i ungdommen og 100 på seniorsiden.

Hundested Idrætsklub er et sted, hvor børn og voksne mødes i hverdagen og weekenderne til forskellige aktiviteter.
For mange er idrætsklubben et vigtigt sted. Kontakten til kammerater vedligeholdes, nye venskaber etableres og der er en god blanding af samvær mellem børn, unge og voksne.

Der er altid plads til nye medlemmer I HI fordi åbenhed er del af det grundlæggende element. Vi kan derfor altid finde plads til nye eller hjemvendte medlemmer et sted i klubben.

Hundested Idrætsklub holder til på Stadionvej 42 ved Hundested Hallen og spiller sine kampe på anlægget ved hallen.
Der er i 2015 anlagt en helt ny kunstgræsbane på anlægget ved Hundested Hallen.

Kunstgræsbanen er med til at give de optimale faciliteter for vores medlemmer således at vi kan træne året rundt.

HI ́s økonomiske fundament er baseret på medlemmernes betaling for at gå til fodbold og HI ́s sponsore, samt aktiviteter I løbet af året.